Com arribar-hi

• Bus: 150, des de la plaça d’Espanya fins a la parada situada a la cruïlla de Can Valero amb el Passeig del Migdia.

El llibre màgic de la natura: l’herbari de la biodiversitat

Tipus de públic: Estudiants de primària

Més informació Institut Botànic de Barcelona
infoibb@ibb.csic.es
On es celebra Institut Botànic de Barcelona
     Passeig del Migdia, s/n, 08038, Barcelona
Necessita reserva Informació i Reserves MCNB
activmuseuciencies@bcn.cat

de dilluns a divendres de 10h a 13h

Ponents - Dres. Neus Ibáñez i Diana Muñiz

Us imagineu convertir-vos en botànics i crear la vostra pròpia col·lecció? Quina utilitat pot tenir una col·lecció d’herbari? Descobreix, experimenta i crea el teu propi herbari de plantes amb els teus companys de classe de la mà dels tècnics d’un dels herbaris més grans de la península: l’herbari BC a l’Institut Botànic de Barcelona. Veniu al nostre taller i aprendreu com recol·lecten els botànics: collireu diferents espècies mediterrànies (incloent totes les parts) per a que puguin ser identificades per altres científics. Descobrireu com funciona el procés del premsat dels plecs per a que les plantes es conservin amb el pas del temps, i com després es munten sobre cartolina i s’etiqueten incloent totes les dades necessàries. Així podreu crear la vostra petita col·lecció d’espècimens d’herbari el més completa i acurada possible, per tal de transmetre el coneixement a les següents generacions.

Aquest taller tindrà una duració de 1 h 30 minuts i es realitzarà el dimecres 25 de novembre en un horari a convenir entre les 10 i les 14 h. Està enfocat a alumnes de primària a partir de 10 anys.

20167145952_Marca_NATIB_FlorVioleta_100mmCMYK.jpg