Del 14 NOV

• --:--h a --:--h
  • Il.limitat

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general, Públic universitari

Societat Catalana d'Estadistica
Nuria Perez
formacio.soce@gmail.com

Ponents - Societat Catalana d'Estadística

Què fa un estadístic? Estan fetes ja totes les estadístiques? Respondre les preguntes anteriors ens portarà a descobrir que l’estadística és una de les disciplines científiques més vigoroses i actives, el camp de la qual creix dia a dia. Així doncs, és el nostre objectiu presentar un conjunt de pòsters on es recullen exemples d’ús de l’estadística -explicats de manera planera i general -per exposar com es plantegen i resolen problemes científics d’altres àrees de coneixement.

Us encoratgem a descarregar el document amb els elements de l'exposició de la web de la Societat Catalana d'Estadística, disponibles aqui: http://soce.iec.cat/?page_id=220625 des del 14 de novembre de 2020.

202010161917_logosocesencerfiletblanc1.jpg