Salut digital i noves professions

• Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
  • h a h
  • No hi ha

Tipus d'activitat: Taules rodones i conferències
Tipus de públic: Públic especialitzat, Públic universitari

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Pilar López Uceda
udivulga@uvic.cat

Ponents - Andrea Barbiero. Andrea treballa ajudant els actors de l’ecosistema sanitari en la transformació digital i la innovació oberta i col·laborativa en salut. Fundadora de Co-Salud i de Health 2.0 a Buenos Aires. Membre actiu d’OuiShare. Cofundadora i secretària de la iniciativa SalusCoop, una cooperativa ciutadana de dades sanitàries per a la ciència. Mercè Bonjorn. Candidata a Ph.D. en Ciències Socials (Service Innovation i Design Thinking en eHealth) per l’ University of Southern Denmark a través del Projecte Europeu CATCH (Cancer: Activating Technology in Connected Health). Doctorat realizat amb una beca Marie Curie de recerca en Innovació (Programa EU H2020).

Una dada inquietant és que més del 70% dels llocs de treball futurs encara no existeixen, pel que podem imaginar quantes vegades tocarà canviar de professió als nostres futurs treballadors. Això comporta que ens caldrà un reciclatge continu al llarg de la vida. Estem preparats per adaptar-nos a aquests canvis? Serem capaços de canviar la forma d’entendre l’aprenentatge i el desenvolupament de les carreres professionals?

De tot això en parlem visualitzant-ho en l’innovador i dinàmic àmbit de la Salut Digital:

• Gestió de la transformació digital

• Direcció de la innovació en els centres sanitaris

• Coordinació de projectes

• Emprenedoria

• Professionals sanitaris i no sanitaris

• Proveïdors tecnològics

• Comunicació Digital

Ponents:

• Andrea Barbiero. Andrea treballa ajudant els actors de l’ecosistema sanitari en la transformació digital i la innovació oberta i col·laborativa en salut. Fundadora de Co-Salud i de Health 2.0 a Buenos Aires. Membre actiu d’OuiShare. Cofundadora i secretària de la iniciativa SalusCoop, una cooperativa ciutadana de dades sanitàries per a la ciència.
  • Mercè Bonjorn. Candidata a Ph.D. en Ciències Socials (Service Innovation i Design Thinking en eHealth) per l’ University of Southern Denmark a través del Projecte Europeu CATCH (Cancer: Activating Technology in Connected Health). Doctorat realizat amb una beca Marie Curie de recerca en Innovació (Programa EU H2020).

Una frase: Veient la situació des d´angles inesperats, sorgeixen noves possibilitats…

Moderador:

Marc De San Pedro, HUB TIC Salut Social a la Fundació TIC Salut Social i gestor tècnic de la Càtedra TIC, Salut i Social de la UVic-UCC.

Webinar TIC Salut Social: Salut Digital i Noves Professions

Responsable

Públic

Estudiants universitaris, de màster, de postgrau, de doctorat i professionals de l’àmbit de la salut.

Objectius

• Promoure l’interès per les noves tecnologies aplicades al camp de la salut, de cara a la continuïtat dels seus estudis i posterior vida professional.
  • Contribuïr al seguiment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible:

Català i castellà.

Inscripció

No hi hi ha inscripció. Webinar enregistrat prèviament en el marc de les 10es Jornades R+D+I TIC Salut i Social.

Podeu visionar el vídeo en aquest enllaç:

La SC’20 de la UVic-UCC forma part del programa UDivulga.Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

Seguiu totes les novetats de la Setmana de la Ciència a #SC20CAT

20181022442_logo_5linies_U_color.jpg