Del 14 NOV

• h a h
  • No hi ha

Àrea temàtica: Coronavirus SARS-CoV-2
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Pilar López Uceda
udivulga@uvic.cat

La pandèmia COVID-19 està accelerant l’esperada onada de serveis de telemedicina a tot el món. Consultar un proveïdor d’atenció mèdica per telèfon, vídeo o text s’ha convertit en la nova normalitat per a moltes necessitats mèdiques no urgents, mentre que la crisi ha suscitat un interès renovat per les eines digitals que poden provar i controlar pacients amb risc de manera segura  a casa seva.

Amb motiu del 10è aniversari de les Jornades R+D+I TIC Salut i Social “Transformació Digital al Sistema Sanitari i Social davant del Repte de la Pandèmia”, i en el context de la situació actual, han tingut lloc una sèrie de webinars al voltant d’aquesta temàtica que us deixem a continuació perquè els pugueu visionar, dins el marc d’activitats de la Setmana de la Ciència 2020 de la UVic-UCC.

Webinar TIC Salut Social: Salut Digital i Noves Professions

Públic

Estudiants d’últims cursos de 2on curs de batxillerat i CFGM ide l’àmbit socio-sanitari, universitaris, de CFGS, de màster, de postgrau, de doctorat i professionals de l’àmbit de la salut.

Objectius

• Conèixer com impacta l’ús de la tecnologia en la gestió de processos del sector sector salut i com això s’ha accelerat amb l’arribada de la COVID-19.
  • Contribuir al seguiment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible:

Català.

Inscripció

No hi hi ha inscripció. Webinars enregistrats prèviament en el marc de les 10es Jornades R+D+I TIC Salut i Social.

Vídeo 1

Vídeo 2

Vídeo 3

La SC’20 de la UVic-UCC forma part del programa UDivulga.Ciència i Societat, que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

Seguiu totes les novetats de la Setmana de la Ciència a #SC20CAT

20181022442_logo_5linies_U_color.jpg