SINERGIA: Festa virtual de la recerca i la innovació en salut de L'Hospitalet

• Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL)
  • 10:00h a 13:00h // 17:00h a 19:00h
  • Il·limitat

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic infantil, Públic universitari

Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL)
Joan Duran
scientificculture@idibell.cat

Ponents - Òscar Martínez-Tirado, Marta Barrachina, Gabriela Jiménez, Anna Veiga, Esteve Fernández, Susana Jiménez, Rafael Máñez, Mònica Povedano, Miquel Àngel Pujana, Laia Alemany, Montserrat Nacher.

Amb Sinergia t’obrim les portes a la recerca responsable i innovadora que es desenvolupa a les grans infraestructures sanitàries i d'investigació de Bellvitge, a L’Hospitalet, un dels pols més actius per al progrés biomèdic. A Bellvitge avancem cap a noves formes d'orientar la recerca, tot involucrant-hi la societat per assolir un major impacte en la salut de tots.

El dia 28 de novembre, en directe a través del web de Sinergia, us oferirem tres blocs de xerrades:

10h. Tapes d’innovació: Volem que la recerca biomèdica arribi als pacients. T’expliquem com ho fem.

11h. Quinaciència!: Els i les protagonistes de la recerca puntera de l’IDIBELL, l’ICO, la UB i el HUB et parlen de la COVID-19 i de la manipulació d’embrions.

17h. Fira saL’Hut: Càncer, diabetis, vacunes i ELA: els nostres experts comparteixen els avenços científics amb què milloraran els tractaments.

A més, al web de Sinergia hi trobareu l'IDIescape, un escape room virtual, tallers de ciència, monòlegs en vídeo i, entre d'altres, visites en 360º per les nostres instal·lacions!

Sinergia s’emmarca en el projecte estratègic L’Hospitalet, ecosistema innovador de salut promogut per l’Ajuntament, l’IDIBELL, la Fundació Josep Finestres, l’ICO, l’UB i l’Hospital Universitari de Bellvitge.

201910212942_Logo_AjLHIDIBELL.png

L’Hospitalet, ecosistema innovador de salut