17 NOV


Dades, dades, dades. Quan i per què es necessiten als videojocs?

  • Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
  • 18:30h a 19:30h
  • 500
  • Pàgina web

Tipus d'activitat: Taules rodones i conferències
Àrea temàtica: joan oro
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari
Orientat: Individual

Més informació
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Pilar López Uceda
938815507
udivulga@uvic.cat

Ponents - Josep Bernat Martínez, Productor sènior de videojocs a Scopely.

Aquesta xerrada online ens oferirà una vista general sobre els diferents moments on hi ha recollida de dades en el cicle de vida d'un videojoc, des de la conceptualització fins a la operativa ( Live ops ). En el paradigma actual de la creació de videojocs (on moltes vegades els jocs es donen a cost 0) es essencial entendre la importància i l'execució d'una bona recollida de dades per maximitzar la rendibilitat de la inversió i ser reactius a com el mercat i l'audiència acull el joc. També es presentarà una aproximació professional al disseny i desenvolupament de videojocs que fa més èmfasi en les iteracions i es centra sobretot en la resposta del jugador, intentant desmitificar una mica la idea de que un joc és exclusivament la part de creació, creativitat o invenció, reforçant que hi ha molts altres aspectes que també són fonamentals i que cal tenir presents des del primer moment.

La xerrada anirà a càrrec de Josep Bernat Martínez: Màster en Disseny de Videojocs i Enginyer Informàtic de Sistemes, qui fa uns anys va deixar la Consultoria informàtica per ser primer Dissenyador, Desenvolupador i després Productor de Videojocs; formant part d'estudis com Gameloft, Ubisoft, Hutch Games, Scopely entre altres. Al llarg de la seva carrera ha estat nominat als BAFTA al 2012, a banda de formar part dels equips responsables de franquícies com Assassin’s creed, Might and Magic, Tom Clancy, Scrabble.

Ponent: Josep Bernat Martínez, Productor sènior de videojocs a Scopely.
Formació: CFGS Administració de Sistemes informàtics (CEP, Barcelona), Enginyer Tècnic de Sistemes (Pompeu Fabra, Barcelona), i Màster en Disseny de Videojocs (ITU Copenhagen , Dinamarca).

Organitzen

Públic

  • Estudiants de 2on de Batxillerat de l'àmbit científic-tecnològic, de CFGM i CFGS afins a la temàtica.
  • Estudiants universitaris de graus afins.
  • Públic general interessat en la temàtica.

Inscripció

La inscripció a aquesta activitat és gratuïta, un cop inscrits rebreu un correu amb l'enllaç. Es realitzarà per la plataforma Zoom.

Formulari d'inscripció.

Organitza

20181022442_logo_5linies_U_color.jpg


Col·labora