Com arribar-hi

Descobreix les diferents propietats del suro amb la Fundació Institut Català del Suro - Vídeo divulgatiu

• Museu del Suro de Palafrugell
  • Il.limitat és una acció de divulgació virtual
  • www.museudelsuro.cat

Tipus d'activitat: Altres

Més informació Museu del Suro de Palafrugell
Laura Requena
servei.educatiu@museudelsuro.cat
On es celebra Telemàticament
     ., ., -, Palafrugell

Ponents - Científics Fundació Institut Català del Suro

Sabíes que el suro ha tingut un paper important en la història de la ciència? Saps qui és Robert Hooke?

Aquest any degut a la situació de pandèmia no podem realitzar activitats presencials, però hem trobat una sol.lució. Us hem preparat una filmació en exclusiva per a no deixar de cel.lebrar la Setmana de la Ciència. Atents, ja que estarà disponible a partir del dia 24 de novembre a la web del Museu del Suro. www.museudelsuro.cat

Així que podreu descobrir en família i des de qualsevol lloc, les diferents propietats del suro i veure'l tantes vegades com vulgueu per conèixer, de la mà dels científics de la Fundació Institut Català del Suro, com comproven diàriament que no en perdi ni una. Us adonareu del perquè se'n diu que és un material únic i sorprenent.

Des de l'antiguitat s'ha usat per a fer-ne mutitud de productes, i avui en dia acompanya els astronautes en les seves missions. I tu li trobaríes una nova aplicació?

Si entreu a la pàgina web del Museu del Suro trobareu  l'enllaç al vídeo sobre les propietats del suro.

20201110549_LOGO_NOU_MUSEU_GRAN_TAMANY.jpg

Fundació Insitut Català del Suro