Del 14 NOV
Al 29 NOV

Fer cuir: una indústria del reciclatge i l’economia circular. Projectes de recerca per avançar cap a un desenvolupament sostenible

• Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal d l'Anoia- Ajuntament d'Igualada
  • h a h

Tipus d'activitat: Altres

Museu de la Pell d'Igualada i Comarcal d l'Anoia- Ajuntament d'Igualada
Sol Sanchez
sanchezs@aj-igualada.net

Càpsules d’informació científica en format en línia

Del 14 al 29 de novembre de 2020

Un any més el Museu de la Pell d’Igualada se suma a la celebració de la Setmana de la Ciència, i ho fa en format en línia complint amb les noves mesures de contenció del Covid-19.  A través de 5 càpsules  d’informació científica el Museu acostarà els projectes de recerca que duen a terme a l’A3 Center Leather Innovation del Campus Universitari d’Igualada.

Els dies 14, 18, 22, 25 i 29 de novembre al web del museu, www.museupelligualada.cat,  es podran descobrir els grans reptes actuals de la indústria de la pell a través dels projectes de recerca que  es duen a terme al Campus Universitari Igualada - UdL, sobre innovació, aplicació de noves tecnologies i materials avançats, medi ambient i sostenibilitat en els processos de fabricació del cuir.

Aquesta activitat està organitzada pel Museu de la Pell-Ajuntament d’Igualada, el Campus Universitari Igualada – UdL i La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

A3 Center Leather Innovation del Campus Universitari d’Igualada