Rosalind Franklin, del virus de la Polio a la COVID-19 Coneixement, tecnologia i col·laboració en la millora del context COVID-19

• Ajuntament de Terrassa- Servei d'Universitats i Transferència del Coneixement
  • ilimitat

Àrea temàtica: Coronavirus SARS-CoV-2
Tipus de públic: Públic general, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic universitari

Ajuntament de Terrassa- Servei d'Universitats i Transferència del Coneixement
Servei d'Universitats
terrassauniversitat@terrassa.cat

Ponents - Fibracat TV, Fundació MútuaTerrassa per a la Recerca, Docència iInnovació., Leitat i Intexter

ACTIVITAT EN LÍNIA

11.00 h Obertura i presentació de la Jornada

11.05 h Passi del programa de FIBRACAT TV l'Enginy (in)VISIBLE sobre la figura de Rosalind Franklin

A càrrec de: Núria Salán, sotsdirectora de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrials, (ESEIAAT) i presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.

11.20 h Presentació "Projectes de Recerca i Innovació en Sars-CoV-2: millores en la teràpia, gestió i formació"

A càrrec de: David Dalmau, director de Fundació MútuaTerrassa per a la Recerca, Docència i Innovació.

11.35 h Presentació projecte "Leitat1, respirador d’emergència"

A càrrec de: Magí Galindo, director Tècnic i Científic del IAM3DHub, director de la unitat d’ I+D de AM/3DP de Leitat i dissenyador del respirador Leitat.

11.50 h Presentació projecte "Mascaretes per a la protecció de la COVID-19"

A càrrec de: Enric Carrera, director d'INTEXTER.

12.15 h Tancament de la Jornada

L'acte el conduirà la periodista Mariona Tomàs