Del 15 NOV
Al 20 NOV

SINERGIA: Festa de la recerca i la innovació en salut de L'Hospitalet

• Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL)
  • 10:00h a 13:00h // 17:00h a 20:00h

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Àrea temàtica: joan oro
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic infantil, Públic universitari

Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL)
Joan Duran
scientificculture@idibell.cat

L'Hospitalet de Llobregat (Hospital Duran i Reynals i Edifici L'Harmonia)
., ., ., l'Hospitalet de Llobregat
Joan Duran
scientificculture@idibell.cat
9 h - 18 h

Ponents - Conxi Lázaro, Ernest Nadal, Fernando Fernández-Aranda, Josep M. Aran, Francisco Ciruela, Estela Cámara, Jordi Adamuz, Bárbara Rivera, Jordi Guiu

Amb Sinergia t’obrim les portes a la recerca responsable i innovadora que es desenvolupa a les grans infraestructures sanitàries i d'investigació de Bellvitge, a L’Hospitalet, un dels pols més actius per al progrés biomèdic. A Bellvitge avancem cap a noves formes d'orientar la recerca, tot involucrant-hi la societat per assolir un major impacte en la salut de tots.

Sinergia 2021 constarà d'activitats presencials a les instal·lacions de l'Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) i a la ciutat de L'Hospitalet, i de propostes virtuals a través del web http://sinergia.l-h.cat

ACTIVITATS PRESENCIALS

Jornada Recerca i salut, som a prop teu. 18 de novembre a partir de les 17 h a l'edifici L'Harmonia de L'Hospitalet. S'hi tractan tres temàtiques: la medicina personalitzada del càncer, els trastorns alimentaris i la fibrosi quística. Entrada lliure.

IDIescape: joc d'escapada als laboratoris de l'IDIBELL. 20 de novembre a les 10 h, 11 h i 12 h, a l'Hospital Duran i Reynals. Aforament limitat. Reserva plaça >AQUÍ

Visites guiades als laboratoris de l'IDIBELL i xerrades. 20 de novembre a les 10:30 h i a les 11:30 h a l'Hospital Duran i Reynals. Aforament limitat. Reserva plaça >AQUÍ

PROPOSTES VIRTUALS:

Estrena dels monòlegs Stand-up Science 2021. Al llarg de la setmana del 15 de novembre al web Sinergia.

Estrena de les càpsules divulgatives Quinaciència! 2021. Al llarg de la setmana del 15 de novembre al web Sinergia.

A més, al web de Sinergia hi trobareu l'IDIescape virtual (en català, castellà i anglès), tallers de ciència, monòlegs en vídeo i, entre d'altres, visites en 360º per les nostres instal·lacions!

Sinergia s’emmarca en el projecte estratègic L’Hospitalet, ecosistema innovador de salut promogut per l’Ajuntament, l’IDIBELL, la Fundació Josep Finestres, l’ICO, l’UB i l’Hospital Universitari de Bellvitge.

201910212942_Logo_AjLHIDIBELL.png

L’Hospitalet, ecosistema innovador de salut