Avifauna i incendis

Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general, Públic infantil

Pau Costa Foundation
info@paucostafoundation.org

Toll de l'Estret (Vinebre)
Enllaç a Google Maps (si no funciona còpia l'adreça al teu navegador), https://goo.gl/maps/87dwY1fbKRroCc9T7, ., Vinebre
Enllaç d'inscripció:
.

Ponents - Pau Costa Foundation, Grup Natura Freixe, Agents Rurals

En el marc de la Setmana de la Ciència, la Fundació Pau Costa, el Grup Natura Freixe i Agents Rurals ens hem coordinat per dur a terme una jornada conjunta d'avifauna i incendis a la zona afectada per l'incendi de la Ribera d'Ebre de l'any passat. La Jornada es realitzarà al Toll de l'estret i comptarà amb diferents activitats durant tot el matí. Les activitats aniran acompanyades de xerrades didàctiques sobre els ocells i aus que habiten en zones on hi han hagut incendis forestals o presència de foc.

10:00-10:30 Recepció dels assistents.

10:30-11:30 Anellament científic.

11:30- 13:00 Taller de construcció de menjadores.

13:00 Alliberament d'avifauna protegida.

Els horaris són aproximats. Es recomana participar en tota la jornada sencera i no en tallers per separat.

La ubicació de l'activitat: [clica]

Lloc on aparcar: [clica]

Els organitzadors:

La Fundació Pau Costa és una organització que actua com a mitjà per a facilitar la trobada entre investigadors, serveis d'emergència i la societat civil. És una entitat sense ànim de lucre que porta des del 2011 enfocada a la prevenció i gestió d'incendis i grans emergències amb vocació de divulgar coneixement i fer tangibles diferents projectes.

El Grup Natura Freixe és una entitat sense ànim de lucre, amb més de 30 anys de recorregut, dedicada a la conservació de la natura que té com a eix vertebral els espais naturals del riu Ebre. Actualment gestiona més de 700 ha d’espais en custòdia a més de gestionar la Reserva Natural de Sebes i el Meandre de Flix, on han actuat recuperant i millorant hàbitats d'interès (zones humides, espais forestals i espais oberts) per a afavorir-ne la biodiversitat.

Agents Rurals son un cos d'agents de la Generalitat que vetllen per la conservació de la natura i la protecció del medi ambient, i defensen el patrimoni natural i el futur del nostre entorn per tal que tothom en pugui gaudir.

20211019305_PCF_10yearspositive_1000.png

Ajuntament de Vinebre