Jornada de Portes Obertes a Agrotecnio

• Fundacio Centre de Recerca en Agrotecnologia

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Tipus de públic: Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari

Fundacio Centre de Recerca en Agrotecnologia
Miguel Buenestado Teixidó
agrotecnio@udl.cat

Campus Agroalimentari, Forestal i Veterinari de la Universitat de Lleida
Avinguda de l'Alcalde Rovira Roure, 191, 25198, Lleida
Miguel Buenestado Teixidó
agrotecnio@udl.cat
08.00 a 14.30

Ponents - Ignacio Romagosa (Director d'Agrotecnio) i personal investigador del centre

Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2021, la Fundació Centre de Recerca en Agrotecnologia-AGROTECNIO, celebrarà unes jornades de portes obertes durant els dies 16, 17 i 18 de novembre, per a donar a conèixer la recerca agroalimentària que desenvolupen els seus grups.

Les jornades començaran amb una presentació del centre per part del seu director i continuaran amb un recorregut per les instal·lacions del Campus de l'ETSEA on els membres d'Agrotecnio presentaran les seves línies d'investigació. T'hi esperem!

Aquesta activitat anirà dirigida a tres públics diferents: Professionals del sector agroalimentari, estudiants del Campus de l'ETSEA i ciutadania en general.

L'activitat és gratuïta, però l'aforament limitat a 30 persones per dia, així que cal fer inscripció prèvia mitjançant cumplimentació del formulari: https://forms.gle/yc2jskACQioRXeaC9

2021105320_Logo_AT_nueva_leyenda.png

Universitat de Lleida