Xerrades Recuerda '21 - Converses online per un futur sense Alzheimer

Tipus d'activitat: Conferències i taules rodones en línia
Tipus de públic: Públic general

Fundació Pasqual Maragall
comunicacio@fpmaragall.org

Ponents - Ángeles Castillo, psicòloga i terapeuta de la Fundació Pasqual Maragall

Títol: Gestió de la incertesa davant la malaltia d'Alzheimer

Descripció: Cuidar d'un familiar amb Alzheimer requereix adaptar-se constantment a canvis i pèrdues, moltes vegades impredictibles. Això pot provocar en les persones cuidadores una elevada sensació d'incertesa que, al costat de l'impacte emocional i al volum de responsabilitats derivades de la cura, pot desembocar en elevats i sostinguts nivells d'estrès, que acabin per comprometre la seva qualitat de vida. En aquesta xerrada pretenem donar resposta a les qüestions relacionades amb això. S'aportaran, eines per a ajudar les persones cuidadores a gestionar la incertesa i identificar el seu nivell d'estrès, a més de proporcionar estratègies per gestionar la situació d'una forma més saludable.

202110211846_logofpmcat.png