Activitat cancel·lada

Descobreix com la sostenibilitat pot ser el propòsit d’una empresa

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Àrea temàtica: Any Internacional de l'Economia Creativa per al Desenvolupament Sostenible
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius

Ferrer
Departament de Sostenibilitat
daysforgood@ferrer.com

Ferrer (Oficines Illa Diagonal)
Avenida Diagonal, 549, 08029, Barcelona
Departament de Sostenibilitat
daysforgood@ferrer.com
9-18h

Ponents - Arnau Bayarri, Víctor Cañadas, Marta Soler

A Ferrer us oferim la possibilitat de conèixer com una empresa pot contribuir a crear un impacte positiu a la societat: des de la recerca i el desenvolupament de projectes de noves teràpies transformatives per a persones que pateixen malalties greus i poc freqüents, fins a la nostra estratègia a nivell corporatiu, que aposta per impulsar accions que fomentin la justícia social i un mon més habitable, tot plegat tenint sempre la màxima cura cap a les persones del nostre equip.

A Ferrer som persones humils, empàtiques, inquietes i optimistes. Si t’identifiques amb aquests valors, t’esperem a les nostres oficines centrals de l’Illa Diagonal!

Apunta’t i descobreix com la sostenibilitat pot formar part del propòsit d’una empresa. Ensenyarem exemples de com contribuir a generar un impacte positiu a la societat i oferim visitar les recentment renovades instal·lacions de la nostra oficina, un exemple d’arquitectura sostenible.

202110212648_Ferrer_RGB_Color_Transparent.png

CataloniaBio & HealthTech