El futur ja és aquí! La nova societat dels metalls.

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants de primària, Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic infantil, Públic universitari

Museu d'Arenys de Mar
Neus Ribas San Emeterio
ribassn@arenysdemar.cat

Museu d'Arenys de MAr
carrer de l’Església, 37-39, 08350, Arenys de Mar

L’ús dels minerals ha anat evolucionant al llarg de la història i hem passat d’utilitzar eines de sílex a telèfons mòbils construïts amb diversos metalls. Un dels problemes més preocupants de la societat actual, la crisi climàtica, està estretament relacionada a la utilització dels minerals fòssils i per tant calen canvis urgents. Com ens afectarà al dia a dia? Com utilitzarem els metalls en un futur? Però per poder entendre tot això també cal que entenem d’on venen, com s’extreuen, quins països en produeixen més i com s’utilitzen i processen. Tot això i més és el que es podrà aprendre, veure, experimentar i gaudir en l’exposició “El futur ja és aquí! La nova societat dels metalls”.

Aquesta exposició es podrà visitar fins el 5 de Juny de 2022

20169134550_Logo_Museu.jpg