ConversesNAT: Infància i ciutat. Com la contaminació afecta la salut dels nostres infants

• Museu de Ciències Naturals de Barcelona
  • Limitat

Tipus d'activitat: Taules rodones i conferències
Tipus de públic: Públic general

Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Servei d'Informació i Reserves MCNB
activmuseuciencies@bcn.cat

Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Plaça Leonardo da Vinci, 4-5, 08019, Barcelona
Servei d'Informació i Reserves
932.562.220
De dilluns a divendres de 10 a 13h

Ponents - Mireia Gascón Epidemiòloga ambiental. Investigadora del programa Infància i medi ambient de l'Institut de Salut Global (ISGlobal) / Guille López. Veí de Barcelona, portaveu de la plataforma veïnal Eixample Respira i un dels impulsors de l'anomenada Revolta Escolar / Núria Pericas Pediatra a la Clínica Diagonal. Membre del Grup de Treball de Salut Mediambiental Pediàtrica de la Societat Catalana de Pediatria.

El proper 10 de novembre, lligada a l’exposició temporal Bebès animals, realitzarem una ConversaNat anomenada Infància i ciutat. Com la contaminació afecta la salut dels nostres infants.

Els infants de les nostres ciutats conviuen diàriament amb la contaminació atmosfèrica, a causa del trànsit i de les emissions de les indústries. Aquesta  contaminació és la responsable d’un nombre elevat de malalties malalties respiratòries a les nostres ciutats.

Què hi podem fer? Com es pot combatre-la? Quin model de mobilitat han de desenvolupar les ciutats per aconseguir que siguin més sanes i sostenibles?

Aquestes qüestions, i d’altres, seran tractades a la taula rodona, conduïda per la Cristina Sáez, Periodista especialitzada en ciència i salut, en la que hi participaran:

Mireia Gascón

Epidemiòloga ambiental. Investigadora del programa Infància i medi ambient de l'Institut de Salut Global (ISGlobal).

Guille López.

Núria Pericas