El Club dels Llunàtics i Llunàtiques: Bioètica pediàtrica. La frontera entre la llibertat individual i el bé comú

• Museu de Ciències Naturals de Barcelona
  • Limitat

Àrea temàtica: joan oro

Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Servei d'Informació i Reserves MCNB
activmuseuciencies@bcn.cat

Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Plaça Leonardo da Vinci, 4-5, 08019, Barcelona
Servei d'Informació i Reserves
932.562.220
De dilluns a divendres de 10 a 13h

Ponents - Francisco José Cambra Lasaosa, Cap de la Unitat de Cures Intensives Pediàtriques de l'Hospital Materno-Infantil Sant Joan de Déu.

El Club dels Llunàtics i Llunàtiques del Museu de Ciències Naturals de Barcelona és una tertúlia sobre actualitat científica, de periodicitat mensual, per a tots els públics, que s’inspira en la Societat lunar de Birmingham (s. XVIII), la qual es reunia en nit de lluna plena per “il·luminar la ment dels homes”.

Volem dedicar la sessió del novembre a la bioètica en la pediatria, a la fràgil frontera entre la llibertat individual i el bé comú. Tractarem la importància de les vacunes, debatrem la porta oberta a la vacunació infantil davant la Covid-19, ens informarem sobre el fet que als hospitals infantils es tornen a obrir sales de malalties que ja havíem superat a Occident: meningitis, xarampió... Pot ser que els negacionistes de la ciència i les vacunes estiguin causant noves epidèmies que havíem eradicat?

202011102557_20180115_COM_Marca_NAT3_liniesNegre.jpg