És segura l'aigua que consumim?

Museu d'Història de Cambrils
Gerard Martí Estrada
museu@cambrils.org

Sala d'actes del Centre Cultural de Cambrils
Carrer de Sant Plàcid, 18, 43850, Cambrils
Museu d'Història de Cambrils
museu@cambrils.cat
9.00h a 15.00h, de dilluns a divendres

Ponents - Carme Aguilar Anguera

Conferència: "És segura l’aigua que consumim?"

A càrrec de Carme Aguilar Anguera, professora del Departament de Química Analítica i Química Orgànica de la URV

L’objectiu d’aquesta xerrada és que els assistents premguin consiència de la importància d’una bona gestió de l’aigua. L’aigua ens pot semblar una substància molt corrent, doncs la utilitzem múltiples vegades al dia i quan obrim l’aixeta de les nostres cases tenim aigua sense problema i això implica que en molts casos no pensem que deixar l’aixeta oberta significa malbaratar aquest recurs, o de vegades tampoc som consients que estem contribuint a la contaminació de l’aigua.

Per això és important conèixer quin és el recorregut que segueix l’aigua abans que ens arribi a les nostres llars i també quin és el granet de sorra que podem aportar per a que contribuïm a l’estalvi d’aquest recurs.

En aquest sentit, aquesta xerrada pretén donar una visió sobre el cicle de l’aigua, el seu posterior tractament en plantes potabilitzadores (que involucra una sèrie de processos físics i químics) i com ens arriba a les nostres cases, amb una qualitat determinada.

Inscripcions prèvies a l’email museu@cambrils.cat o al telèfon 977794528.

Organitza: Museu d’Història de Cambrils i Campus Extens de la URV.

2016928359_museuhistoriacambrils.jpg

Departament de cultura, Ajuntament de Cambrils