Inauguració de la nova exposició itinerant ‘AstrónomAs’ a la facultat de Física de la UB

• Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB)I

Tipus d'activitat: Exposicions

Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB)I
Anna Argudo Boter
934020146
anna.argudo@icc.ub.edu

Vestíbul de Diagonal, Facultat de Física i Química
Martí i Franquès, 1, 08028, Barcelona

Ponents - Francesca Figueras (ICCUB-IEEC), Eugeni Graugés (ICCUB), Assumpta Parreño (ICCUB)

El proper dilluns 15 de novembre, s’inaugura oficialment la nova exposició itinerant de l’Institut de Ciències del Cosmos que porta per nom ‘AstrónomAs’.

L’acte es durà a terme al vestíbul de Diagonal de Física i Química a les 10:20h i comptarà amb la presència de:

• El degà de la Facultat de Física, Eugeni Graugés
  • La presidenta de la Comissió per a la Diversitat, equitat i Inclusivitat de l’Institut de Ciències del Cosmos (DEIC), Assumpta Parreño
  • La representat de la Societat Espanyola d’Astronomia (SEA) i membre de l’Institut de Ciències del Cosmos, Francesca Figueras, que farà una breu explicació de l’exposició.

‘AstrónomAs’ romandrà exposada al vestíbul de Diagonal de la Facultat de Física i Química de la UB la setmana del 15 al 22 de novembre.

Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona

Societat Espanyola d'Astronomia (SEA)