Presentació del projecte: 'Gara i l'energia que ens envolta'

Tipus d'activitat: Presentacions

Més informació Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC)
Anna Magrasó
amagraso@irec.cat
On es celebra Centre Cívic Vil·la Urània
     Carrer de Saragossa, 29, 08006, Barcelona

Ponents - Anna Magrasó, de l'IREC

"Gara i l'energia que ens envolta" és un projecte expositiu de divulgació científica innovadora desenvolupat per l'IREC sobre la transició energètica amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.

La iniciativa pretén millorar l'educació cientificotècnica de les persones sobre una temàtica tan actual com preocupant com és l'energia. Es vol obrir a un diàleg amb la ciutadania per millorar la formació social en ciència i energia, augmentar el coneixement científic i apropar les investigacions científiques en matèria energètica.

En aquesta xerrada, us ensenyarem un teaser d'aquesta exposició, que serà una exposició modular completa a finals d’any. El projecte començarà la seva itinerància al gener de l'any 2022 en diferents ubicacions, incloent centres cívics, equipaments mediambientals, museus o cursos educatius per a públic escolar.

Vine i conèixer-nos!
També us mostrarem uns experiments amb energies renovables!

2021115930_IREC_LR.png

FECYT