Marimurtra + Científic

Tipus d'activitat: Presentacions
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general, Públic infantil

Fundació Privada Carl Faust
Anna Sans
divulgacio@marimurtra.cat

Jardí Botànic Marimurtra
Passeig de Carles Faust, 9, 17300, Blanes
Fundació Carl Faust
marimurtra@marimurtra.cat
10.00 - 15.00

Marimurtra i ciència sempre han anat de la mà, i per això ha arribat el moment de celebrar la 26a Setmana de la Ciència al jardí botànic més emblemàtic del territori català.

La jornada ”Marimurtra + Científic”, és una porta oberta per donar a conèixer la ciència que es duu a terme al Jardí Botànic Marimurtra en el seu dia a dia i pretén acostar a la població les accions que s’hi realitzen a nivell de conservació, divulgació i recerca. Aquestes accions tenen l’objectiu de conservar i donar a conèixer les més de 4000 espècies que hi trobem, així com mostrar les accions que s’hi realitzen per mantenir i augmentar la biodiversitat d’aquest singular indret. Parlarem dels projectes de voluntariat europeu, els tractaments ecològics que s’utilitzen al jardí, l’herbari i el banc de germoplasma del botànic i el projecte Mosquito Alert.

10.15 – Acreditacions porta d’esdeveniments del Jardí Botànic Marimurtra (Carrer Ermita s/n)
10.30 – 10.45 – Benvinguda al Jardí Botànic Marimurtra
12.30 – 13.30 – Speed Science (tallers d’herbari, banc germoplasma, extractes naturals, mosquito alert)
12.10 – 12.30 – Mosquito Alert