Visita guiada La biodiversitat de Marimurtra

Tipus d'activitat: Jornades de portes obertes/visites guiades
Tipus de públic: Públic general

Fundació Privada Carl Faust
Anna Sans
marimurtra.divulgacio@gmail.com

Jardí Botànic Marimurtra
Passeig de Carles Faust, 9, 17300, Blanes
Fundació Carl Faust
marimurtra@marimurtra.cat
10.00 - 15.00

Hi ha millor moment per conèixer Marimurtra que durant la celebració de la 26a Setmana de la Ciència a Catalunya? En un marc incomparable de ciència i divulgació, el Jardí Botànic Marimurtra ofereix visites guiades gratuïtes per descobrir en profunditat aspectes i característiques que fan d’aquest espai, un espai únic!

Al Jardí Botànic Marimurtra trobem més de 4.000 espècies de plantes d’arreu del món. En aquest jardí, creat per Carl Faust l’any 1918 i amb una extensió de més de 4 hectàrees, hi trobem una gran diversitat de plantes (autòctones, exòtiques,…)  amb unes característiques morfològiques ben diferents en funció de les adaptacions als diferents hàbitats del medi natural.

Aquesta activitat, mostra la biodiversitat que existeix a Marimurtra i les accions que es fan per fomentar-la a través de la gestió ecològica i sostenible del Jardí, així com l’afavoriment de les relacions que s’estableixen entre les plantes i la fauna auxiliar que hi viu.

Descripció

• Durada de la visita guiada: 1:30 h
  • Accés: per la porta principal (Passeig de Carles Faust, 9 – Blanes) | 10 minuts abans de l’activitat.
  • Un cop acabada l’activitat guiada, us podeu quedar passejant per Marimurtra
  • Preu: 0 € (Cal reserva prèvia realitzant la comanda en aquesta pàgina)
  • La mascareta és obligatòria en tot moment a l’interior del Jardí sempre que no es pugui garantir la distància mínima de seguretat entre persones de bombolles diferents (1’5 metres)
  • Activitat pensada per a parelles, grups i famílies (nens i nenes a partir de 8 anys).
  • Si veniu amb infants, cal que ens indiqueu la seva edat a les notes de la comanda, per tal d’intentar adaptar el contingut de la visita a les característiques de cada grup.

20191023726_CARLFAUST_LOGO.jpg