Inauguració Setmana de la Ciència

Tipus de públic: Públic general

Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
Parlament de Catalunya

L’SC’21 s’inaugurarà al Parlament de Catalunya divendres 12 de novembre, a les 10.00 hores, amb les intervencions de la M. Hble. Sra. Laura Borràs, presidenta del Parlament de Catalunya; l’Hble. Sra. Gemma Geis, consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya i presidenta de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), i el Sr. Jordi Portabella, director general de l’FCRI.

L’acte inaugural anirà seguit de la conversa «Impacte a Catalunya de la crisi climàtica i el canvi global», amb Xavier Rodó, professor d’Investigació ICREA i cap del Programa de Clima i Salut de l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal), i Roser Maneja, investigadora del Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC) i professora associada del Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Núria Jar, periodista especialitzada en ciència i salut i col·laboradora a diferents mitjans, moderarà l’acte.

202310132750_Lnew_Fcripos1lARGB_1_2.png