Del 7 NOV

fellows@fcatalunyalapedrera.com

Centres d'educació secundària de Catalunya
Catalunya, -, 08008, Barcelona

Ambaixadors de la Ciència és una iniciativa impulsada per la comunitat de Fellows de la Fundació Catalunya La Pedrera en el marc de la Setmana de la Ciència 2022. La comunitat de Fellows la conformen joves amb inquietud, talent i passió per la ciència i la tecnologia que han participat en alguns dels prorames de Science Academy de la Fundació.

Aquesta activitat pretén acostar les experiències de recerca d’aquests joves als centres d’educació secundària de Catalunya, i promoure la participació de l’alumnat en iniciatives que estimulin la seva vocació científica i tecnològica. Del 7 al 25 de novembre, els Fellows de la Fundació Catalunya La Pedrera, en condició d’Ambaixadors de la Ciència, visitaran aquests centres per fer una xerrada a estudiants de 4t d’ESO i/o 1r de Batxillerat.

S’han seleccionat per participar en aquesta iniciativa centres d’educació secundària públics, que no hagin tingut alumnat escollit per participar en els programes de Science Academy de la Fundació Catalunya La Pedrera, donant preferència a aquells centres considerats d’alta complexitat pel Departament d’Educació. Esperem que gaudiu de l’experiència!