L'art i la ciència de l'enginy aplicat a la nostra vida: juguem a fer d'enginyer/a?

• Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius
Orientat: Grups

Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Montse López
promocio.eseiaat@upc.edu

On es celebra
ESEIAAT
C/ Colom, 11, 08222, Terrassa
Montse López
promocio.eseiaat@upc.edu
de 9 a 13h

Ponents - Núria Salán

Amb imatges de grans fites assolides gràcies als avenços de la ciència i la tecnologia, i també de grans "pífies", es fa un recorregut per l’evolució de l'aplicació dels coneixements i de la recerca, de l'àmbit de l'enginyeria a la millora de la qualitat de vida de la societat, passant pels inconvenients que pot comportar si no es fa bé.

Durada:1h

Activitat sota demanda dels centres

Conferències híbrides adreçades a estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. Es podrà assistir presencialment o seguir la conferència per streaming.

Si l’horari final de la conferència no us va bé, contacteu amb nosaltres i mirarem si podem adaptar-nos, tot i que no ho podem assegurar.

2016742845_UPCpositiup3005.png

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa

Societat Catalana de Tecnologia