Presentació del documental “Kayros, una historia de la bioética”

• Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

Tipus d'activitat: Cinema
Tipus de públic: Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Maria Ferrer
maria.ferrer@grifols.com

Aula Magna de la UVic-UCC
c/ de la Laura, 13, 08500, Vic

Ponents - Benjamín Herreros, director del Instituto de Ética Clínica Francisco Vallés – Universidad Europea y del Máster Universitario en Bioética Clínica de la Universidad Internacional Menéndez Pelayo - Fundación Ortega Marañón.

Presentació d’un documental que narra la història de la bioètica, a partir de diferents protagonistes. Activitat que s’emmarca dins el II Congrés Internacional de Bioètica organitzat per la Càtedra de Bioètica UVic-UCC/Fundació Grífols.

Activitat oberta al públic universitari, i públic en general interessat per la temàtica.

Presentarà el documental Benjamín Herreros, director del Instituto de Ética Clínica Francisco Vallés – Universidad Europea y del Máster Universitario en Bioética Clínica de la Universidad Internacional Menéndez Pelayo - Fundación Ortega Marañón.

20181022442_logo_5linies_U_color.jpg