Exposició de llibres d’assaig i novel·les de ciència proposats en els projectes de les TLC i del PLC

• Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
  • 08:00h a 14:00h // 14:00h a 20:00h

Tipus d'activitat: Exposicions
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic general, Públic universitari

Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Pilar López Uceda
udivulga@uvic.cat

Biblioteca Campus Torre dels Frares de la UVic-UCC
c/ de la Laura, 13, 08500, Vic
Julita Oliveras Masramon
tlc@uvic.cat
93 881 55 19

Ponents - Julita Oliveras Masramon, professora i coordinadora del Programa Ciència i Societat (PCiS) de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic-UCC

Exposició de llibres d’assaig i de novel·les científiques corresponents al Programa Ciència i Societat (PCiS) de la UVic-UCC a la Biblioteca de la TF de la UVic

Aquesta mostra de llibres vol ser un compendi i un reflex de tot el que fins ara han donat de si les Tertúlies de Literatura Científica (TLC) i el Premi Llegim Ciència (PLC), des de la seva primera edició fins a l’actualitat. Aquest curs 2022-2023 tindrà lloc la 16a edició de les TLC i l’11a edició del PLC.

Us convidem a fer un recorregut per l’exposició de llibres de ciència que hi ha a la vitrina de l’entrada de la Biblioteca de la TF de la UVic, i que entreu dins la mateixa Biblioteca i preneu amb préstec algunes de les obres que us portaran a conèixer i la ciència i gaudir-ne.

En la formació i al llarg de la vida cal promoure el gust per la lectura. L’important és tenir una educació de la mirada, saber anar més enllà i buscar en el llibre la interpretació d’un mateix i de tot el que tenim al teu voltant. La lectura és un eina de vertebració essencial de l’individu.

La lectura d’obres de ciència és essencial a fi de comprendre que la ciència és reflexiva, inclusiva i transformadora.

Horaris de visita lliure:

Matí        Hora inici:     8:00h           Hora fi: 14:00h

Tarda       Hora inici:    14:00h          Hora fi: 20:00h

Horari visita guiada:

Explicació breu d’uns vuit minuts per part de la professora Julita Oliveras Masramon, coordinadora del Programa Ciència i Societat (PCiS) de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de les TLC i PLC, els dimecres dies 2, 9, 16 i 23 de novembre de 2022 al matí a les 10.35h i a la tarda a les 16.30h. Per concretar una visita guiada a l’exposició caldrà enviar un correu electrònic a tlc@uvic.cat.

Adreçada a tot tipus de públic, des de centres educatius, públic universitari i públic en general.

L'exposició es podrà visitar fins el 22 de desembre de 2022

20181022442_logo_5linies_U_color.jpg