Emergència, un niu de tortuga!

• Centre de Recuperació d'Animals Marins (CRAM)
  • 15 persones

Tipus d'activitat: Tallers i cursos
Àrea temàtica: ciència ciutadana

Centre de Recuperació d'Animals Marins (CRAM)
Resereves
reservez@cram.org

Centre de Recuperació d'Animals Marins (CRAM)
Passeig de la platja, 30, 08820, el Prat de Llobregat
Resereves
reservez@cram.org
De 10.00 h a 14.00 h

Activitat recomanada per a adults i joves a partir de 16 anys.

Una tortuga marina ha sortit a pondre ous a la platja del Prat de Llobregat. La platja està plena de gent i aquests ous estan en perill, disposem de 60 minuts per a salvar-los, ens ajudes?

Quina tortuga podria fer això? Què hem de fer amb aquests ous? Sobreviuran les tortuguetes? Les tortugues marines són una espècie protegida i la seva conservació és molt important.

En aquest joc de rol simularem que s’ha trobat un niu de tortuga marina a la platja del Prat i hem de salvar els ous. El repte és aconseguir moure els ous, intactes, tal i com ho faria un grup d’experts en un temps limitat. L’activitat també servirà per aprendre sobre l’estat de conservació de les tortugues marines al Mediterrani, la seva biologia, importància ecològica i les amenaces que pateixen.

20221124435_CRAM_catala.jpg

Fundació CRAM