Presentació del projecte

• Soc Tastaolletes

Tipus d'activitat: Presentacions virtuals
Àrea temàtica: joan oro
Tipus de públic: Estudiants ESO, Batxillerat i Cicles formatius, Públic especialitzat, Públic general, Públic universitari

Soc Tastaolletes
Cèlia Ventura i Gabarró
soctastaolletes@gmail.com

Ponents - Cèlia Ventura i Gabarró (Soc Tastaolletse) i Cristina Hurtado i Tripiana (Divubio)

La pandèmia de la COVID-19 ha posat la fragilitat de la nostra salut, o del nostre sistema sanitari, al punt de mira. Ara més que mai hem d'entendre quines són les noves amenaces per la nostra salut que estan trucant a la porta. Hem d'entendre-les, a escala individual i com a societat, per tal de poder enfrontar-nos-hi. Així doncs, estàs a punt?

Aquí podreu veure el vídeo de presentació d'aquest projecte. Però això només era un tastet. De què parlarem exactament? Quin tipus d'accions es duran a terme per xarxes socials? Vine el dia 14 de novembre a les 20:00 al Twitch de Neurones Fregides per tal de saber-ne més.

Aquest projecte pot ser realitzat gràcies a la col·laboració de la FCRI (Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació) a través de la convocatòria Joan Oró. Aquesta activitat es dona en col·laboració amb el projecte Neurones Fregides del qual Soc Tastaolletes en forma part.

20221195512_Logo_nom.png

Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació