Per un Montsec sostenible: conservació del patrimoni i sostenibilitat - Projecte Apadrina un roca a la Vall d’Ager

• Geoparc mundial UNESCO Orígens
  • 09:30h a 13:45h // 15:00h a 18:00h

Àrea temàtica: ciència ciutadana

Geoparc mundial UNESCO Orígens
Fundació Arnau Mir de Tost
farnaumirtost@gmail.com

Sala d'actes de l'Ajuntament d'Àger
Plaça Major, 1, 25691, Àger

Ponents - Xavier Mir Pellicer

El dia 12 de novembre tindrà lloc la jornada "Per un Montsec Sostenible: Conservació del patrimoni i sostenibilitat". L'acte començarà a les 9.30h a la sala d'actes de l'Ajuntament d'Àger, on es realitzaran diferents ponències. A les 12.40h es visitarà la col·legiata de Sant Pere d'Àger i, després de dinar, es visitarà el jaciment de Santa Coloma d'Àger. Durant la tarda tindran lloc altres ponències des de les 16.10h a la Casa del Montsec, on finalitzarà la jornada amb una taula rodona amb tots els participants.

Aquesta jornada està organitzada per la Fundació Arnau Mir de Tost amb el suport de l'Ajuntament d'Àger, i el Geoparc mundial UNESCO Orígens hi participa presentant el projecte "Apadrina un roca" a la Vall d’Ager, xerrada realitzada per Xavier Mir, coordinador científic del Geoparc Orígens, a les 12.10h a la sala d'actes de l'Ajuntament d'Àger.

202110213321_geoparc_logo_marca_color.jpg

Fundació Arnau Mir de Tost