- Universitat Rovira i Virgili - Programa Repte Experimenta
- 18:30h a 19:30h
Activitat corresponent a la Setmana de la Ciència 2022
Tipus d'activitat: Tallers virtuals
Àrea temàtica: Ciència ciutadana
Tipus de públic: Estudiants de primària, Públic general
Orientat: Individual
Sereu capaços de construir una font amb una ampolla de plàstic, fer ballar llenties, inflar un globus sense bufar o construir una làmpada de lava?
Partint d'aquests quatre reptes científics i aplicant el mètode científic descobrireu què és la densitat i com funciona una reacció àcid-base. A més, experimentareu amb la pressió i l'immisibilitat dels líquids.
Per participar al taller de forma presencial cal inscripció prèvia (comciencia@urv.cat). Però també podreu seguir pas a pas els experiments des de casa via YouTube. En aquest cas, heu de fer la inscripció al taller per obtenir el llistat de tots els materials que es faran servir.
L'edat recomanada per participar al taller és de 6 a 12 anys i es recomana que hi hagi un adult present durant la realització dels experiments.
Un cop inscrits es facilitarà l'enllaç a la sessió i tot el material necessari per realitzar des de casa els experiments.